Uvjeti prodaje

 

Postupak i uvjeti kupnje robe putem www.roa.hr internet trgovine definirani su kroz sljedeće parametre: narudžba, dostava, plaćanje te reklamacija robe i jednostrani raskid ugovora od strane kupca.

ROA d.o.o. putem Internet trgovine omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe koja se nalazi u njegovoj ponudi. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronskim putem naruči barem jedan proizvod.

Sve cijene izražene su u hrvatskim kunama (kn) s uključenim PDV-om.

 

NARUČIVANJE ROBE

Roba se naručuje elektronskim putem. Pritiskom gumba “Dodaj u košaricu”, odabrani proizvod se sprema u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli proces narudžbe. Na e-mail adresu koju je kupac naveo, dobit će potvrdu da je narudžba zaprimljena.

Ukoliko Kupac ne dobije takvu poruku, potrebno je provjeriti da li se naručeni artikli nalaze u košarici i nakon izvršene prijave. Ukoliko se ne nalaze, molimo Vas da nas kontaktirate porukom na e-mail info@roa.hr.

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na web trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo.

ROA d.o.o. kao vlasnik Internet stranica www.roa.hr obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode. Ukoliko društvo nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni.

Kupac može odustati od kupljene robe unutar 14 dana po preuzimanju pošiljke. U tom slučaju dužan je odmah o vlastitom trošku vratiti neoštećenu, nerabljenu i originalno zapakiranu robu. Ako roba koja se vrati nije u stanju da se može prodati drugom kupcu jer je oštećena, povratak se neće priznati te se sredstva kupcu neće refundirati.

DOSTAVA ROBE

Naručena roba biti će pakirana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja odnosno eventualno odstupanje od količine naručene robe te odmah napraviti reklamaciju dostavnom radniku koji je robu dostavio uz odbijanje preuzimanja isporučene robe. Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.

Isporuka robe unutar Republike Hrvatske bit će u pravilu izvršena u roku od 3 do najkasnije 5 radnih dana od dana narudžbe tj vidljive uplate.
Društvo će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi u primjerenom roku isporučilo naručeni proizvod.

Trošak dostave naručene robe snosi ROA d.o.o. te je stoga dostava robe za kupca besplatna.

 

PLAĆANJE ROBE

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti društvu sljedećim načinom plaćanja:
• virmanom (uplatnicom)
Izjava o konverziji – Sva plaćanja bit će izvršena u kunama.

 

INFORMACIJE O PRODAVATELJU

Informacije o prodavatelju
Naziv tvrtke: ROA d.o.o.
Adresa: Radoši kod Žbandaja 13, 52440 Poreč
OIB: 92266789826
Porezni broj (PDV/VAT ID): HR92266789826
Registracija (MBS): 040413131, Trgovački sud u Rijeci
NKD: 4617
Temeljni kapital: 20.000,00 kn
IBAN: HR 1624020061100966521
SWIFT / BIC: ESBCHR22
tel: +385 99 2 400 200
e-mail: info@roa.hr
internet stranica: www.roa.hr

 

REKLAMACIJA ROBE

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju na e-mail adresu info@roa.hr.

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da mu je isporučena roba koju nije naručio, ukoliko isporučena roba ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu, kao i u ostalim slučajevima koje je zakon izričito predvidio.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Kupac je dužan usporediti primljene artikle sa računom i ukoliko nešto nedostaje odmah napomenuti dostavljaču jer naknadne reklamacije neće biti uvažene.
Jednostrani raskid ugovora od strane kupca

Ugovor koji Kupac sklapa sa društvom je jednokratan ugovor o kupoprodaji koji je konzumiran isporukom robe od strane društva te izvršenim plaćanjem od strane Kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

U slučaju jednostranog raskida ugovora i/ili storniranja, povrat plaćenog iznosa bit će izvršen po povratu robe. Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Društvo poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Društvo će o umanjenju vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o tome obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.

Ukoliko je ambalaža proizvoda oštećena kod dostave, Kupac ne treba preuzeti proizvod, već dostavljaču skrenuti pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
Kupac treba pažljivo pregledati proizvod ali ga ne smije konzumirati ako namjerava koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer sa svakim korištenjem umanjuje vrijednost proizvoda.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), društvo ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Društvo odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid mogu se pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača

 

PISANI PRIGOVOR

Kupac može u slučaju da je iz bilo kojeg razloga nezadovoljan uputiti prigovor društvu putem emaila ili poštom. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru treba navesti broj narudžbe, broj računa ili korisničko ime. Društvo će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a Kupac će odgovor dobiti u roku od petnaest dana od dana zaprimljenog prigovora.

Ukoliko Kupac ima bilo kakvih pitanja ili mu treba bilo kakvo pojašnjenje može kontaktirati društvo putem e-maila ili na telefon.